Hoe krijg je de play store op iPod ???

Ik heb iPod en wil graag weten hoe je de
playstore (zie je wel op mobiel) op je iPod krijgt
Weet iemand het??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op je iPod kan geen Google Play store. De reden hiervoor is dat de concurrent van apple Android is, Google Play is van Android.

Tevens heeft apple ook een 'soort' play store, de app store. Daar staan veelal de zelfde apps op net als de Play store. De App Store is standaard geïnstalleerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Playstore is alleen voor Android. Helaas kun je hem niet downloaden voor de Ipod.