is het mogelijk om games op een mp4 speler te zetten, want bij mij kom je op een leeg vlak met maar 1 game, terwijl je er via games (mv) op kwam?

Op mijn mp4 (tomtec 1045 mp4 8GB) kan je kiezen uit 8 categorieen waaronder bijv. music, video, documents etc. Ook vind je: games, terwijl je (als je er op klikt) op een leeg vlak komt met blauwe lucht en maar 1 game: mijnenveger. Het lijkt er volgens mij dus op dat het toch mogelijk is om er meerdere games op te zetten, maar hoe???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan zul je maar een website van dat merk moeten gaan als die dr is, en anders lukt t gewoon niet, k heb t zelfde met die van mij met een onvekent merk....