Is er een programma (mac/windows) dat audio opnames omzet in tekst?

Ik heb zojuist een interview afgenomen van een uur en moet er ongetwijfeld nog wel eentje.. Maar ieder interview moet over getypt worden. Laatst was ik voor 20 minuten al 2uur bezig.. Dus laat staan een uur aan audio.

Dus ik zoek een programma voor Mac of Windows dat audio opnames kan omzetten naar tekst.

Of een programma dat via de microfoon ingang, praat omzet in tekst (dat ik de opname afspeel naast de microfoon)

Kan iemand mij helpen? Enorm bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dragon kan dit. Zoek even met google naar hun website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dragon natural speaking