Wie weet waar ik een orginele batterij lader kan kopen voor Asus Eee PS 1005 Ha ?

deze hebben een heel kein pinneke en zijn blijkbaar zeer moeilijk te vinden , ik heb al een universele gekocht voor Asus 40 € en werk niet ,9 verschilende pinnen niets past

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar de Asus site en bestel daar een nieuwe... Die hebben ze vast en zeker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

of even zoeken op Ebay. Misschien niet allemaal origineel Asus maar waarschijnlijk wel veel goedkopers (zelfs incl. verzendkosten vanuit China/Singapore/Hongkong).
Ik heb daar wel eens een oplader gekocht voor m'n HP Pavillion: prima!