Dat kan met MSI Afterburner.
Ik wist dat niet, gebruik Afterburner om m'n fanspeed te regelen maar blijkbaar kun je er dus ook opnames mee maken net als met fraps wat ik daar wel eens voor gebruikt heb.

Net dit filmpje ff gemaak. Wel natuurlijk ff geconverteerd voor upload om bestand kleiner te maken. Kwaliteit is dus nu verre van wat het was via youtube.

Toegevoegd na 6 minuten:
Geluid loopt een beetje scheef in het filmpje na verloop van tijd, is door de conversie gekomen dus niet door een slechte opname.