Waarom start de computer traag op sinds ik Spotify heb?

Sinds dat ik Spotify heb, duurt het best lang voordat ik op de startpagina kom, want eerst moet Spotify helemaal opstarten voordat ik kan surfen op internet, en dat neemt veel tijd in beslag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Spotify start automatisch op wanneer je je computer opstart kun je uitzetten door op start (of windows teken r)→ tik in: msconfig→ ga naar opstarten tab→ zoek spotify web helper→ zet het vinkje uit→ druk op toepassen→ druk op ok→ dan vraagt hij of je je pc opnieuw wilt herstarten of wilt afsluiten zonder op te starten kies maar wat je wilt en dan is alles verholpen. Toegevoegd na 54 seconden: Spotify start automatisch op wanneer je je computer opstart kun je uitzetten door op start (of windows teken r)→ tik in: msconfig→ open het→ ga naar opstarten tab→ zoek spotify web helper→ zet het vinkje uit→ druk op toepassen→ druk op ok→ dan vraagt hij of je je pc opnieuw wilt herstarten of wilt afsluiten zonder op te starten kies maar wat je wilt en dan is alles verholpen.

Bronnen:
zelf ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100