Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan het wachtwoord van mijn router niet vinden en ik moet mijn computerpoort openzetten. hoe doe ik dat? weet iemand het wachtwoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
397

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer eens admin en admin of user en dan admin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als deze is gewijzigd door u dan is het lastig, doch is deze nog niet gewijzigd dan is deze veelal terug te vinden in de handleiding of is deze wellicht bekend bij uw provider ( indien van toepassing ) anders zou u even op de website van de fabrikant moeten kijken.

En idd zoals eerder vermeld, standaart wachtwoorden zijn veelal;
Admin, welkom , welcome of in uitzonderlijke gevallen gewoon blanco

Mocht u in het verleden zelf het wachtwoord hebben gewijzigd en kunt u zich deze niet meer herinneren dan kunt u eventueel een harde reset overwegen.
Hiermee zet u namelijk alles weer terug in de fabrieksinstellingen en dan kunt u het weer proberen met de eerdere opgegeven wachtwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou simpelweg de fabrieksinstellingen terughalen door de modem te resetten en daarna inloggen met de standaard-wachtwoorden van de fabrikant. Deze kun je eenvoudig terugzoeken via internet. Zoek op '{naam fabrikant} default password' of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding