Mogelijk moeten zij ook eerst een account aanmaken en moet jij ze autoriseren om jouw bestanden te kunnen bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onze bedrijf gebruikt dropbox dus op alle pc's staat dropbox al, maar wat ik erop zet zien ze niet??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je echt niet ergens iets aanvinken waarmee je bepaalde collega's toestemming geeft om de bestanden te kunnen bekijken?
Als jij jouw bestanden in dropbox op jouw werkcomputer zet, wil dat niet zeggen dat iedereen ze meteen kan zien. Je moet ze eerst uitnodigen tot aan van jou mappen.

Dat doe je door naar www.dropbox.com/login te gaan, in te loggen met jouw e-mail en wachtwoord. Klik je rechts-boven het overzicht van de mappen op 'Share a folder'.

Dan kies je 'share an existing folder' en daarna kies je e map die je wilt delen. Dan voer je onderin het textveld de e-mailadressen van de mensen in waarmee je de map wilt delen.

Als dit goed ingesteld staat, moet je vragen of je werkgever jou wil toevoegen in de algemene map.

Vragen? Stel ze in de reacties.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Je moet ze eerst uitnodigen tot aan van jou mappen." moet zijn "Je moet ze eerst uitnodigen in een van jouw mappen." ;)