Heeft iemand voor mij de juiste instelling en aansluiting voor het aankoppelen van een analoge video8camera naar mijn PC.Groet Jack

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar heb je een kabel voor nodig... Ga naar de site van die analoge video8 Camera en zoek de beschrijving op en kijk waaraan dat de kabel moet voldoen om er een aan te schaffen, wellicht biedt die firma dat ook te koop aan, dan ben je er toch...

Anders moet je naar Marktplaats.nl of een dergelijke site om een tweedehandse op de kop te tikken...

Maar met de summiere informatie die je in de vraag geeft, snap je wel dat ik niet een afdoende antwoord kan geven... Dank je wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dounja heeft het juiste stekkertje en heeft inmiddels ook voldoende suggesties om er mee te werken.