Ik zoek een goede game laptop voor ongeveer 500 euro? ik zou graag zware games willen spelen zoals mw3 black ops 2 (als die uit is)

bedankt alvast voor reactie het zou fijn zijn om fatsoenlijke reacties te krijgen en niet zo van ja die kan je niet vinden voor die prijs toch wel het kan wel dus niet zeuren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,(komma) dan moet je het maar uitzoeken, (komma) marktplaats misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij zo goed weet dat ze wel te vinden zijn, waarom kom je hier dan zeuren?

Het beste antwoord

Of je er B.O. 2 mee kan spelen is niet te zeggen maat deze is voor onder de 500 eu nog aardig qua gameprestaties

http://tweakers.net/pricewatch/314857/asus-a55dr-sx091v.html

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7640G.69836.0.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn vast redenen genoeg om een laptop te kopen maar je kunt beter de onderdelen los kopen en een desktop PC maken. Wil je een gaming laptop, dan kijk je toch al tegen 800-1200 euro aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is een goed idee maar ik heb toch liever een laptop het klopt wel want een vriend van mij heeft ook een pc gemaakt en die is erg goed maar mijn voorkeur gaat uit naar een laptop en nog een probleem ik ben niet zo technisch dus...
Vergeet het maar met zo'n laptop om BO2 te spelen.

Voor 500 euro koop je nou eenmaal geen high-end laptop. Al helemaal niet voor gaming.

Zoals reeds hierboven aangegeven, ben je minimaal 800 euro kwijt, wil je enigszins goed kunnen gamen op medium settings op een laptop.

Wil je medium tot high hebben voor o.a. zware games zoals BO2, dan zit je minimaal naar een bedrag van 1100 euro te kijken.

Wat heel veel mensen vergeten, is dat laptopvideokaarten (ook al is de model-naam hetzelfde) stukken minder presteren dan dezelfde kaarten in een desktop computer.

Kijk je bijvoorbeeld naar de meesterlijke desktop-kaart, de GTX680, deze presteert in een laptop om en nabij 30% minder.

In Nederland zit je gewoonweg met het probleem dat gaming-notebooks té duur zijn. Kijk je in Duitsland, dan zijn de prijzen een stuk lager.

Wij hebben in het verleden zaken gedaan met www.one.de, de grootste laptopleverancier van Duitsland.

Daar zou je voor 700 euro een leuke budgetgaming laptop kunnen aanschaffen die BO2 wel aan kan, zij het op medium settings. Het nadeel aan die prijs, is dan wel dat je relatief weinig harde schijf ruimte hebt, en meestal ook maar 2GB intern geheugen hebt. Dat is voor een spel als BO2 gewoon veel te weinig. Je kan het wel upgraden voor een kleine meerprijs, maar dan zit je bovenop die 200e boven je budget, aan een nog duurdere prijs.

Wil je echt een gaminglaptop, kijk dan op www.tweakers.net >> vraag & aanbod. Daar vind je kwalitatief goede tweede hands notebooks met een waardige videokaart.

Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://tweakers.net/aanbod/470928/game-laptop-17inch.html 500e gaming laptop. Videokaart is een ATi Radeon HD5870M. Deze presteert echter wel zo'n 20-25% minder dan de dekstop variant.