Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Er bestaan geen e mail adressen met deze bijzondere tekentjes, ze zijn niet toegestaan. Dus eigenlijk is jouw vraag onzinnig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
??? Niks 'kwaad'. Gewoon een helder geformuleerd antwoord.
Cryofiel
13 jaar geleden
Waarbij ik moet zeggen dat ik niet weet of het antwoord klopt. Onlangs zijn namelijk domeinnamen met bijzondere tekens toegestaan - zelfs cyrillische tekens kunnen nu in een domeinnaam voorkomen. In het deel van het emailadres NA de @ kunnen dus ook é en ô voorkomen. Of dat in het deel VOOR de @ ook mag, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werd helemaal niet kwaad. Ik ben tot op heden in mijn lange bestaan als e-mail gebruiker (vanaf ongeveer 1993) nog nooit een e mail adres met bijzondere tekentjes tegengekomen. Maar Cryo kon best eens gelijk hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel zie: http://en.wikipedia.org/wiki/E-mail_address#Internationalization_Examples
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh help, het begin van het einde!
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee, het einde van het begin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
In principe KUNNEN ze bestaan maar het wordt niet vaak gebruikt. Als je het zo aangereikt krijgt maakt het natuurlijk uit dat de diakritische tekens wel degelijk goed staan.

Weet je zeker dat ze erop moeten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing