Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

nero burning rom 10 brand geen dvd5 meer, hoe fix ik dat?

als ik een eigen gemaakte dvd kopieer, en vervolgens gelijk wil branden krijg ik diverse fout meldingen, `kon write niet uitvoeren`, en kon `disc at once niet uitvoeren`, het gaat om een dvd5, met eigen dvd kopieren heb ik niet een optie om dvd5 of dvd 9 te maken, bij het lezen van de eerste (die hij moet kopieren, gaat het goed, geen meldingen, maar als ik de lege dvd er in doe, probeert de pc een paar minuten, en dan gooit i de dvd eruit met de 2 fout meldingen in 1x...
wat kan ik hieraan doen, voorheen deed de pc dat altijd netjes, nu ook met andere dvd's heeft hij dit probleem.. ik hoop dat iemand mij kan helpen, hoe krijg ik dit weer goed voor elkaar? (dit zijn zelfgemaakte dvd's van een vakantie)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik had ook een brander die niets wilde branden, computer leeg gehaald windows terug gezet via een image en nero er weer op helaas probleem was er nog alles netjes klaarzetten maar als hij moest branden kreeg ik onmiddelijk een error bleek dat mijn brander stuk was deze vervangen en alles deed het weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing