Hoe kan ik me op Facebook afmelden uit een groep?

Ik lees in een antwoord dat ik een wieltje zou zien waar ik op moet klikken maar dat zie ik niet.

Toegevoegd na 54 minuten:
Door het antwoord van DEUS heb ik mezelf uit 1 groep kunnen verwijderen. Maar bij de groep waar ik op doelde is dit niet mogelijk. Dit is een pagina waar ik steeds updates van krijg. Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Als het goed is moet je dat zien.
Ik zal even een foto zoeken:
Het staat rechtsboven in.

Foto komt binnen 1 minuut.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hierbij de foto.
Sorry voor het roze. Maar dat is om de privacy te beschermen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je naar de pagina van je updates gaat, dan moet je even links kijken. Daar tref je oa favorieten,apps, pagina's en groepen aan. Onder het hoofdstukje groepen zie je een rijtje groepen staan en als je je muis voor het groep icoontje houd zie je in het blauw een pennetje. Als je op het pennetje klikt is de groep verwijderd.