Hoe zijn de services van de Acer laptops?

Wij willen graag een laptop kopen en hebben een mooie (en redelijk betaalbaar) gezien, nl de Acer Extensa 5635Z (zie ook:
http://www.notebooksbilliger.de/acer+extensa+5635zneu+im+shop+60485?refcampaign_id=24a82b97624ff0af6ecae6a7b97cf0ba

Maar nu hoorde ik laatst van een verkoper (van een andere winkel) dat als je er wat mee krijgt de services minder goed zijn en het lang(er) kan duren voordat hij weer klaar is.... Tja, wat nu?

De reden dat we juist DIE willen is omdat die een MAT scherm heeft in tegenstellig tot de meeste nieuwe laptops, die tegenwoordig allemaal een spiegelend scherm hebben en dat vind ik niet prettig!

Nu zou ik graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze laptop zelf en vooral de evt services

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

van die service moet je je niet teveel voorstellen dat geldt mijns inzien voor alle fabrikanten.
en alles is toch meestal wettelijk geregeld dat extra service is meestal reclame jargon waar je in de praktijk nix van merkt.

Je moet er niet vanuit gaan dat dat ding al kapot gaat voordat de garantie voorbij is.
ik heb er eentje van ongeveer 4 jaar draait nog als een trein
gewoon nemen, een mat scherm is inderdaad erg prettig.
jammer dat ze die nauwelijks meer maken
waarom weet ik niet misschien iemand die dat weet ?
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De service is pet, ronduit pet, de telefoon beantwoorden ze niet goed, in ´s Hertogenbosch kun je niet terecht, is erg duur in reparatie en duurt heel lang, kortom pet... Als je het voor de service doet, koop geen Acer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Acer is de service matig. Als je goede service wil raad ik een HP laptop aan met bijbehorend carepack. Wel even goed de mogelijkheden bekijken daar er vaak per apparaat meerdere type carepacks bestaan. www.hp.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens als je gaat kijken in de reeks bij HP staat de b voor een mat scherm je ziet dan iets als 6310b etc., daarnaast even nummers zijn Intel en de oneven nummers AMD processoren