wordfeud is scrabble terwijl je chat, en is een app die je download en op je slimme telefoon zet.

webfeud LIJKT op wordfeud, je kan er precies hetzelfde doen, alleen is dit dus de webversie en deze kan je NIET op je telefoon spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter aanvulling: je hebt de hele webfeud niet meer nodig omdat je al een jaar wordfeud kan spelen op je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh kijk, dat wist ik niet!