Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

macbook pro 15 inch of 13 ?

Ik sta op het punt om een macbook pro te kopen maar ik ben aan het twijfelen tussen 13 of 15 inch. ik zal hem voornamelijk voor foto's , muziek, filmpjes.. en school gebruiken. Op school moeten we tekenen met de computer. De links van de 2 laptops zijn : http://www.vandenborre.be/laptop/apple-md104fn-a-macbook-pro-15
en http://www.vandenborre.be/laptop/apple-md102fn-a-macbook-pro-13
heel veel verschil is er niet maar in de prijs wel. Nu is men vraag of dat dat wel de moeite is .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb zelf een macbook pro 15inch" en ik zou voor geen goud willen ruilen naar een kleiner beeldscherm. Ik ken wel een heleboel studenten die kiezen voor een 13" aangezien hij wel meemoet in een schooltas enz. dan is een 13" zeker makkelijker dan een 15", maar mijn 15" past gewoon in het standaard model van een Eastpack tas ;)

Ik zeg ja tegen de vraag of het de moeite is. 2,9 ghz en 2,6 ghz zijn niet de reden dat je gaat twijfelen, maar wel die ruim 700 euro. Wanneer je vooral foto's gaat bewerken en films gaat kijken is een 15" echt wel die 700 euro extra waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb 13 inch en vindt dat groot genoeg. Het is makkelijker meenemen. Bijna iedereen die ik ken met een macbook (dat zijn er best veel) heeft 13 inch en ik hoor niemand zeggen dat het te klein is.

Toegevoegd na 37 minuten:
Als je twijfelt kun je het beste even naar een winkel als saturn gaan om te kijken hoe groot een 13 inch macbook is en een 15 inch. En dan gewoon via internet bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je moet tekenen met de computer. (CAD neem ik aan).
zou ik een 15 inch nemen. om twee redenen. één het grotere scherm geeft veel meer overzicht in CAD. en twee je hebt een goede grafische kaart nodig om CAD programma's te draaien.
Ik zelf heb een 13 inch macbook pro en ik vind het zeer geschikt om mee naar school te nemen etc, maar ik denk wel wat te klein om mee te tekenen met CAD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je het beste gewoon uitproberen in een winkel en kijken wat jij het fijnst vind
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing