wanneer is het handig om onenote te gebruiken en wanneer word?

ik heb onenote op mijn computer alleen weet ik niet wanneer het handig is om het te gebruiken
ik gebruik meestal word. voor een scholier uit de 2e , wat is dan de meest handige optie om te gebruiken? word of onenote?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Welk programma je het beste kunt gebruiken, hangt af van wat je gaat doen. Word is een tekstverwerker. Wanneer je dus een verslag moet schrijven, gebruik je Word.

One Note is een ander programma van Microsoft en is bedoeld om documenten en notities te verzamelen. Daarnaast kun je met One Note online samenwerken aan documenten.

In de meeste gevallen zul je Word gebruiken. One Note is handig om bij grotere opdrachten alle informatie die je nodig hebt bij elkaar te houden.