Mijn computer van de mycom heeft een probleem het beeldscherm reageet niet als ik hem opstart hoor je altijd een piep geluidje dan doet hij het maar ?

Als hij geen bliep doet geeft het beeldscherm aan computer power save mode pres any key or mouse als ik dat doe gebeurt er ook niks ik heb een windows vista met een goede grapische kaart maar als ik bijv minecraft speel valt hij na 5 min uit please help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

oei dat klink ernstig het bliepje tijdens het opstarten is normaal dat wil zeggen videocard gevonden
maar als je dat het bios scherm zit en je na het windows welkom scherm vast loopt dan staat hij op zijn minimale resolutie
windows schakel vlak voordat hij overspringt naar het buroblad
over op een hogere resolutie
en daar gaat het blijkbaar fout
of je videocard mist zijn driver
of je videocard is zodanig defect dat hij alleen maar in de standaard vga driver wil
en de driver die hij normaal gebruikt maakt dat hij uitvalt
of dat gedeelte van de kaart is defect of mist zijn driver ?
probeer deze, start op in veilige modus druk op f8 tijdens het opstarten
en kijk onder apparatenbeheer welk merk videocard je hebt
staat daar alleen standaard VGA ?
of iets als nvidia of ATI ?
je kan soms via windows update bij de optionele downloads wel de juiste driver vinden ?
of misschien heb je een driver CD ?
Als hij een enkele keer wel werkt kijk dan toch eerst een weer naar wat voor videokaart er in zit
klopt het ? is het iets van ATI of nvidia

Dat je pc uitvalt is of een kwestie van een te zware game ?
en dus kan je kaart het niet aan of hij wordt te warm
of je voeding is onvoldoende
of je koeling is niet aangesloten ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij geeft helemaal geen beeld dus ik kan niks doen ik zal wel even kijken wat voor kaart ik heb enz
capthavoc
11 jaar geleden
als je echt geen bliepje hoort bij opstarten dan is er toch iets mis of heb je er een externe videokaart in en zit er op je moederbord ook eentje ?
dan kan het zijn dat hij die andere videokaart wel pakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kaart is een ATI win hebben de beste grafische kaart van Toen genomen op speletjes te spelled blijv battlefield
Minecraft enz