Waarom doen de filmpjes van 'Reportage' het niet op www.hebikietsgemist.nl/programma/143/sbs6/reportage.html ?

Laatst had ik de vraag gesteld van waar ik de afleveringen van Reportage kan terugkijken. Amadea had daar een heel handige link naartoe geplaatst (zie boven). Maar nou krijg ik, als ik een filmpje wil openen, steeds de melding dat het niet geopend kan worden ofzo. Weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kunt doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kon onderstaande link (bron 1) wel openen. Misschien was de url niet volledig.
Misschien lukt het je beter met de link van Filmblik (zie in bron 2).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt, de link kon ik ook openen, maar de filmpjes van de reportages, dat bedoelde ik. Ik weet dat het raar is, maar bij Filmblik doen ze het ook niet! Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op mijn computer doen ze het wel. Misschien moet je iets installeren om filmpje te kunnen bekijken, of cookies accepteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kom je erachter wát je moet installeren? Want dat wordt er niet bij verteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(Tussen haakjes: ik heb het over die filmpjes van ongeveer 2009 t/m 2011). Die nieuwe kan ik inderdaad ook openen.