Kan je een router ook aansluiten zonder de line ingang te gebruiken?

Waar ik de router wil aansluiten licht alleen een lankabel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik ken je configuratie niet helemaal maar het is geen probleem een andere poort te proberen
je komt waarschijnlijk omdat je en modemrouter achter een router zet waarschijnlijk het dhcp probleem tegen
maar als je hem op een ander poort zet is mogelijk een voldoende oplossing
dus gewoon proberen en werkt dat niet afdoende dan horen we het wel.
capthavoc