Hoe kan ik zonder creditcards een applicatie kopen op het internet?

Ik wil geen bankgegevens op hèt internet gebruiken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met apple kun je voor je apps en aplicaties gewoon een opwardeeer kaart kopen en met amdroid producten schrijven ze het van je bel tegoed af volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de android market kan je uitsluitend met "google wallet" en hiervoor heb je een creditcard nodig.

Er zijn wel prepaid creditcards te krijgen. Een snelle zoekactie op google leverde het toe gevoegde bron op.

Met een prepaid creditcard stort je van te voren geld op, en die kan je dan zelf opwaarderen wanner jij dat wil met hoeveel je zelf wil.