Hallo,

Ik neem aan dat je consoles bedoelt. Ja die kan je ook halen bij de gamemania. Zie de link die ik erbij heb gezet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja je kan daar alle gamecomputers van nu kopen. ook als je wilt besparen 2e hands gamecomputers in goede staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze verkopen bij de gamemania alleen gameconsoles, geen gamepc's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, elke gameconsole die op je op dit moment kan kopen kan je daar kopen of online bestellen