hoe sluit ik facebook af?ik bedoel niet definitief maar zo daat mijn vrouw ook op mijn computer kan en op haar facebook inlogt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Rechtsboven in het scherm staat een symbool. Klik daarop, vervolgens op afmelden en dan is de klus gekkaard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rechtsbovenin kan je je uutloggen en dan kan je vrouw weer inloggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de blauwe bovenbalk staat helemaal rechts een pijltje.
Als je daar op klikt, verschijnt er een menu.
In dat menu staat afmelden. Daarmee log je uit en kan een ander inloggen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je onder windows niet beter een windows account voor je vrouw aanmaken ?
dan kan ze op haar kant van de pc overal met haar eigen WW enzo inloggen
er hoeft voor beide accounts niet perse een WW op
zodat je kan switchen.
zonder elke keer weer WW te hoeven invullen
capthavoc