ik heb een probleem met mijn nat type voor de xbox 360 ik krijg hem maar niet open.

Ik heb een modem van online. De thomson aaf97b ik heb al ingelogt op mijn modem door me ip adres intevoeren.. Daar lukt het me ook niet op mijn nat type open te zetten voor de xbox wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het goed is moet je nog een wachtwoord invoeren die vind je aan de onderkant van je modem OF je moet je xbox aansluiten met een kabel