Apps die ik wil downloaden op mijn ipad3 blijven continu in de 'wacht' staan, hoe kan dat?

Wanneer ik een app probeer te downloaden, verschijnt hij wel op het scherm, maar met een permanente lege wachtbalk. Het lukt me vervolgens ook niet meer om deze apps te verwijderen. Eerder geen probleem gehad om apps te downloaden, zoals Twitter, Facebook etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Soms helpt het om de iPad even uit te zetten en daarna weer aan, dan downloaden ze ineens wel.
Werkt het wel als je een app via de pc download en dan overzet met de kabel?
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer ik iPad aan en uit doe krijg ik na het opstarten de melding dat het kopen van de specifieke apps momenteel niet mogelijk is. Verder geen uitleg, ze zijn nu wel verdwenen uit wachtrij.

Andere antwoorden (1)

Misschien ligt het aan jou internet verbinding die niet goed werkt.
Als het aan je Ipad ligt, dan kan je naar instellingen gaan als fabriekant instellen. En blijkbaar doet het alles weer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar vind ik fabrieksinstelling binnen instellingen? Ik kan het niet vinden ....