hoe komt het dat ik mijn apple ipod touch 8gb mp4 speler,kan verbinden met het internet draadloos via sitecom router met beveiligde wachtwoord?

sitecom draadloos verbinden met mijn apple ipod touch 8gb mp4 speler.met beveiligde wachtwoord die bij de sitecom router hoort.ik krijg dan te lezen kan niet verbinden met sitecom.hoe kan dit ik kom er echt niet meer uit.wie kan mij helpen.groet ron

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe komt het dat ik mijn apple ipod touch 8gb mp4 speler,niet kan verbinden met het internet draadloos via sitecom router met beveiligde wachtwoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vermoedelijk heeft het te maken met Of de wijze waarop deze beveiligd is, of ingesteld is op bepaalde IP adressen.
Beiden zijn in de router na te zien en in te stellen.