Ja, de site is betrouwbaar. Ik heb er al een paar keer wat besteld en de artikelen ook keurig geleverd gekregen. Ook als er iets mis gaat met de bestelprocedure word je keurig geholpen (let op: wel in het Engels).

Houd er alleen rekening mee dat de standaard verzendtijd tot 3 weken op kan lopen, want de artikelen komen echt van ver en worden zo goedkoop mogelijk verzonden, tenzij je wil bijbetalen voor snellere levering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt. Heb net een bestelling geplaatst om een keer te proberen. Hebben wel leuke dingen voor een leuk prijsje.