Hoe krijg ik mijn liedje op mijn geheugenkaart?

Sinds kort doet mijn geheugenkaart heel raar , iedere keer als ik muziek , afbeeldingen , enz op mijn geheugenkaart wil zetten via zo'n schijfje met lock en unlock dan werkt het blijkbaar niet . Ik krijg voortdurend een scherm waar opstaat ' Dit is tegen schrijven beveiligd , Verwijder de schrijfbeveiliging of gebruik een andere schijf.' Ik heb al wat rondgesurft op wat andere sites , en ik leesde daar over een 'alleen lezen modus ' . Die heb ik ook afgezet maar dat lukt blijkbaar ook niet. Mijn kaartje is niet kapot aangezien mijn pc het nog kan lezen enzoverder. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk type geheugenkaart is het en met welke windows (xp,vista, 7...) werk je?
Powergen
11 jaar geleden
Aan de plaatjes te zien is het Windows 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Micro Sd geheugenkaart en Windows 7

Antwoorden (1)

Voorzichtiger insteken of nieuwe adapter kopen. Dat schuifje gaat heel gauw per ongeluk aan als je hem in de computer stopt.