Wat is het nut van zeer snel kunnen typen?

Mijn vriend vertelde mij dat mijn score met 405 zeer hoog was, maar wat heb ik er aan / wat zou ik er mee kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Productiviteit in een werkomgeving vergroten en dus een mogelijk betere werknemer zijn en dus een betere sollicitant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij wat soort beroepen zou dat kunnen zijn naast een secretaresse?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
programmeur schiet me zomaar te binnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dan zijn andere dingen veel belangrijker, bijvoorbeeld een bepaald inzicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds mijn 12-13e was ik begonnen met codering van visual basic en rond mijn 15e ging ik over naar c++.
En besteed bijna al mijn vrije tijd achter de pc met codering en het hacken van spelletjes.
Tegenwoordig ook bezig met het verbreden van kennis in Linux BT. (Ben ondertussen 16, richting 17 jaar en mijn Engels ligt verder dan mijn Nederlands) Maar toch had ik bij het kiezen van mijn opleiding voor verpleegkunde gekozen, omdat ik dan vanplan was er iets mee in de achtergrond te gaan doen naast verpleegkundige. Repareer zowel als software ook hardware problemen van personen hun computers en ben erg betrouwd in de buurt met computers, heb o.a. ook zelf mijn eigen computer gebouwd die compleet werkt :D Maar zou het mogelijk zijn om naast een baan waarvoor je een opleiding hebt gedaan en een diploma voor hebt, geld bij te verdienen met bijvoorbeeld systeembeheerder zonder diploma?

Andere antwoorden (1)

het is handig haha, weet niet wat je eraan hebt..
hoe sneller je kan typen hoe eerder klaar bent met je verhaal.. dus als je met computers werkt, en ze weten dat je zo snel kan typen..
heeft het voordeel op je CV..
Voor de rest moet je gewoon trots zijn op het feit dat je snel kan typen denk ik;-)