Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een iPad 3 terug brengen naar winkel?

Wij hebben vandaag een iPad 3 gekocht. Deze valt echter erg tegen en we hebben hier spijt van. Kan ik deze nog terug naar de winkel brengen? Krijg je je geld dan terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja Apple, voor 300 euro minder heb je een android tablet met betere hardware.. Afgezien dan misschien de resolutie.. Antwoord op je vraag zou ik niet weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles van Apple is altijd beter als de rest. Alleen jammer dat het verhoudingsgewijs altijd duurder is en dat je weer eigen software nodig hebt, die niet altijd compatible is met Windows, wat nog steeds het meest gebruikte is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bevalt er niet aan?
Je hebt hem net en je wil hem
Weg doen, ken je het apparaat al goed genoeg? Bij mij duurde het echt even een tijdje.
Had je dan niet beter voorwerk moeten doen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Misschien iets wat handig voor je kan zijn - zelf niet naar gekeken:

http://store.apple.com/nl/help/returns_refund?mco=MTM3NDgzMzg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing