Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoi ik kan via hdmi mijn laptop aansluiten op tv das heel mooi maar ik zou graag willen weten of dat ook anders kan dat ik op de bank zit met laptop?

ik wil graag vanaf de bank met laptop beeld krijgen op mijn full hd tv heb wel hdmikabel ma die is niet lang genoeg kan het bv via bleutooth?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Langere kabel??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

een langere kabel is geen goede optie. maar als je de laptop bij de TV laat staan kan je op de bank gaan zitten met een draadloze toetsenbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje voor reactie idd langerekabel is geen optie dacht dat het misschien ook via bluetooth zou kunnen nou ja wacht nog ff af anders maar ff zoon draadloze toetsenbord halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is een langer kabel geen goede optie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat een hdmi kabel er niet beter op wordt als hij langer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin, je kan prima 10-15m HDMI kabel gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet voldoende is om de afstand te overbruggen tussen bank en televisie. Bij langere lengtes is het wel te adviseren niet de aller goedkoopste kabel te nemen. Van beelddegradatie is nooit sprake met HDMI. Er is beeld of er is geen beeld (of compleet duidelijk error beeld). Digitaal heeft namelijk geen beelddegradatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is wel zo, Maar een lange HDMI kabel van 10 meter is duurder dan een draadloostoetsenbord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je sorry ik bedoel een bluetooth toetsten bord met ingebouwde muis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/trust-17930-handheld-wireless-keyboard-touchpad/1003004011947828/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Monaliza ???????????????????????????? Hoe bedoel JIJ: "ik bedoel een..." JIJ bent de vrager helemaal niet, daarnaast vraagt de vrager dat helemaal niet. @mcjambi "???" ja ik vat hem ook ff niet. Denk je dat mcjambi op jouw reageert ofzo mona?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing