Waar het favorieten betreft heb ik een geweldige tip voor je.
Symbaloo. Dat is een visuele link muur in firefox. Bovendien bewaren ze vervolgens al je links/favorieten online, en er wordt elke dag een backup gemaakt, zodat mocht er eens een storing zijn, dan zetten ze keurig al je links weer terug.

Ik heb op deze manier al een aantal keer een pc crash overleefd, een paar keer een verhuizing overleefd, en twee keer een provider verandering overleefd...

Lang leve Symbaloo. Ik ben er gewoon erg blij mee, en dacht, misschien heb jij er ook wat aan!

www.symbaloo.com

Toegevoegd na 31 seconden:
Je kunt er je eigen links dus visueel zien, en toevoegen, bewerken, verwijderen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je favorieten blijven als het goed is allemaal hetzelfde, dit zijn namelijk dingen die op je computer zijn opgeslagen (het zijn namelijk opgeslagen verwijzingen naar websites).

Verder is het vooral van belang dat je eventuele handleidingen goed doorleest en uitvoert, er zal namelijk een installatie moeten plaatsvinden, als je dat zelf gaat doen is goed opletten een vereiste, anders kun je ervan uitgaan dat het misgaat.

Voor het overige is er niet zo heel veel anders aan UPC en zul je, afgezien van de specifieke snelheden die bij het abonnement horen niet zo heel veel verschil merken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord +1
alles wat in jou computer staat heeft daar eigenlijk niks mee te maken,. dus alles blijft staan.
14 jaar geleden
Waar je goed aan moet denken: maagpilletjes, zenuwpilletjes, zorg dat je geen spoedmailtjes hoeft te versturen en een goedkoop mobiel abonnement hebt. Overstappen van welke provider dan ook gaat nl altijd gepaard met: het te vroeg stoppen van het ene abonnement en het nog helemaal niet ingaan van je nieuwe, hoewel je dat allemaal wel heel goed hebt afgesproken, op je nieuwe modem gaan te weinig lampjes branden, waardoor je geen internet hebt; er blijkt iets in het kastje verderop in de straat veranderd te moeten worden, want het signaal komt niet goed uit de muur; je moet uren bij telefonische helpdesks in de wacht staan met je mobiel, want je internet én je inernettelefoon doen het niet, en op het bandje staat dan steeds dat je je probleem ook kunt oplossen door naar UPC.nl te gaan. O en als je denkt dat de monteur die dag komt, blijkt de call helemaal niet te zijn aangemaakt. En als je een geheim nummer wil sta je gewoon in het telefoonboek. Ben ik gefrustreerd? Nee hoor, ik heb het gewoon bij iedere verhuizing en iedere overstap meegemaakt. Nu gaat alles goed, ik hoef maar 3 x per dag mijn moden te resetten en soms kan ik wel 5 minuten telefoneren voor de boel weer uitvalt.
P.S. ik bedoel níet specifiek UPC, maar gewoon iedere provider)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen antwoord op de vraag. -1.
Nee, je raakt je faforieten niet kwijt. Los van deze vraag is het raadzaam regelmatig een back up te maken van je faforieten. Maak eerst een mapje aan onder Mijn documenten aan. Dan:
Open Explorer (of andere browser) > Bestand > Importeren en exporteren... > volg instructies Wizard Exporteren en sla je faforieten op in het aangemaakte mapje.
Als je nu een Back up maakt van Mijn documenten, b.v. op een externe harde schijf, heb je ook een Back upvan je faforieten gemaakt. Hetzelfde kun je doen met je Adresboek in Outlouk.
Daarnaast zou ik je willen adviseren je oude Account in Outlook te verwijderen. Natuurlijk als je je nieuwe account geinstalleerd hebt. Dat gaat als volgt:
Open Outlook > Extra > Accounts > Tabblad e-mail > selecteer je oude account > Verwijderen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neej hoor, wat mij betreft raak je je favorieten niet kwijt Die vlijven gewoon van jou.
Maar voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even terug vragen bij UPC..

succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
favorieten blijven hetzelfde zolang je geen nieuwe installatie doet.
enigste wat veranderd bij verandering van de provider is je IP-nummer en dat je waarschijnlijk van ADSL naar kabel gaat + snelheid van jouw internet.