Kan ik een eigen facebookaccount aanmaken op het gezamenlijke e-mailadres van mij en mijn man ?

ik wil weten of je persé een eigen e-mail adres nodig
hebt voor een facebookaccount, als je partner ook al een facebookaccount heeft op dit e-mailadres.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. Je kunt maar een facebookaccount maken per e-mail adres, omdat de sleutel 'emailadres + wachtwoord' leiden naar jouw facebookaccount.

Wat je wel kunt doen is een facebookaccount maken dat hangt aan je mobiele nummer, of een gratis e-mail account aanmaken voor jezelf (b.v. een .live -emailadres, of een hotmail-adres, of een google adres) en daar je facebookaccount aan verbinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, je kunt maar één account per emailadres aanmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt inderdaad per Facebook-account één emailadres opgeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd maar 1 email per facebook account mogelijk
maar je kan misschien wel je facebook account aanpassen
zodat het van jullie beide is
even leuke profiel foto van beide en eventueel je weergave naam aanpassen ?
maar facebook is gemaakt voor 1 persoon er pagina
dus je kan maar gegeven van 1 persoon er op kwijt
capthavoc