jammer dat ze zo op de zijkant zitten anders zou ik zeggen plak er een mooie sticker overheen die je bij de action kan vinden.
ik kan niet goed zien of het echt geribbeld is die strepen of dat dat zo lijkt ? dan wordt een sticker moeilijk denk ik
maar misschien kan je ze cosmetisch wat bij werken met verf ? wordt wel lastig goeie kleur te vinden ??
maar iets van verf dat op plastic blijft zitten moet er wel zijn ?

ander moet je een oude defect van hetzelfde merk zien te vinden
en de kast omzetten maar dat is wel prijzig vrees ik
capthavoc
11 jaar geleden
Misschien nagellakremover?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet duidelijk is wat de herkomst van de puntjes is zou ik het eerst even met een doekje gedrenkt in olijfolie o.i.d. proberen, dat kan je dan weer gemakkelijk met een sopje verwijderen.
Werk alleen met vochtige doekjes, laat geen vloeistof in het interieur komen.
Probeer alleen als het eerste niet werkt agressievere middelen zoals wasbenzine of aceton.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je een klein beetje Dasty ontvetter op een doekje spuiten en er voorzichtig mee afnemen.
Is te koop bij de Wibra.