Nee, natuurlijk niet. Keyloggers kun je voor weinig goeds gebruiken, en zijn primair bedoeld om gegevens te stelen danwel iemand privacy ernstig te schenden. Het is gewoon ordinaire spyware. Een dergelijk programma uploaden is rechtstreeks uitlokken / in de gelegenheid stellen tot misdaad, en dus verre van legaal.

Eerlijk gezegd vind ik het in elkaar draaien van een dergelijk onding en daar nog mee te koop lopen ook al behoorlijk discutabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik, valt onder spyware Er zijn ook ouders en bedrijven waarbij werknemers en kinderen op websites gaan die zij liever niet hebben om later weer te blokkeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verschillende doeleinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste antwoord; Een dergelijk programma uploaden is rechtstreeks uitlokken / in de gelegenheid stellen tot misdaad, en dus verre van legaal.

Andere antwoorden (1)

Nee. Mensen gegevens afhandig maken zonder dit te melden is illegaal en strafbaar. Je bent dan een dief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de snelle reactie,dus het is legaal als het wel gemeld word?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij van.tevoren aangeeft dat je alles wat die persoon typt opslaat dan moet het mogen. Maar dit moet bijzonder duidelijk zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelfs als je het bekend maakt is nog niet zo zeker dat het mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je even ZEGT dat je een fiets komt stelen, maakt dat het nog geen legale handeling.