Dat je het bonnetje goed bewaard....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eerst vast te stellen wat het belangrijkst voor je is:
Prijs, gewicht, accuduur, snelheid, etc.
Ga dan grasduinen op het internet naar recensies en de ervaringen van gebruikers.
Tenslotte naar een website als tweakers.net gaan om een goedkope winkel uit te zoeken. Op die website staan ook ervaringen van consumenten met die winkels.
AWM
14 jaar geleden
Dat de laptop past bij hetgeen je er mee gaat doen.

Daarnaast erop letten dat je garantie hebt (evt. Pickup/return als je dat fijn vindt) en dat je alle toebehoren erbij krijgt. Bijvoorbeeld de recovery DVD als die bijgeleverd wordt. Zorg dat je die goed bewaart, maar al te vaak raken mensen die kwijt.

Als je meer advies wil, geef dan een toelichting op de vraag, dan kunnen we daar gericht advies over geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem eerst eens een kijkje op tweakers:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je wel een goeie koopt ook al is ie duur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://pc-en-internet.infonu.nl/hardware/36126-laptop-kopen-waar-moet-ik-op-letten.html
heb je hier wat aan?