Hoe verwijder je de punten uit je gmailadres?

Mijn emailadres ziet er nu als volgt uit: piet.van.pelt@gmail.com, automatisch heb ik dan ook het emailadres: pietvanpelt@gmail.com. Nu wil ik dat dit laatste emailadres ook verschijnt als ik email verstuur. Hoe dat ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je klikt rechtsboven op het pijltje naast *piet.van.pelt@gmail.com* en kiest voor Accountinstellingen. Daar klik je op Bewerken, onder *piet.van.pelt@gmail.com (Primair e-mailadres)*. Hier kan je de punten verwijderen. En het adres mét punten als alternatief adres toevoegen. Bevestig het door te klikken op Opslaan.
Amadea