Ik wil graag een laptop kopen via mediamarkt, omdat nu nog die actie geld. Op de site word aangegeven dat je kan betalen in termijnen.De vraag is hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Kies voor betaalgemak met uitgesteld betalen

Méér betaalgemak

U heeft in onze vestiging een product van uw keuze gezien. U kunt natuurlijk uw geld direct uitgeven, maar waarom zou u het hele bedrag nu betalen, als het ook later kan? Wij bieden u een uniek concept van betaalgemak.

Naast het feit dat u uw eerste aankoop uitgesteld kunt betalen, ontvangt u binnen twee weken na uw aankoop onze Media Markt Comfort Card, die via Santander Consumer Finance Benelux B.V. wordt uitgegeven. Met deze kaart krijgt u een extra bestedingslimiet waarmee u nieuwe aankopen kunt doen bij onze vestiging(en).

De voordelen voor u op een rij

• Nu genieten, later betalen!

Met de Media Markt Comfort Card krijgt u bij ons de mogelijkheid om uw vervolg aankopen(vanaf € 50,-) 3 maanden later te betalen, zonder bijkomende kosten.

• Contant Geld

U kunt met de Media Markt Comfort Card contant geld opnemen bij pinautomaten van ABN AMRO,SNS Bank en GWK Kantoren (€ 9,95 pinkosten per transactie).

• 24 uur per dag / 7 dagen per week inzicht in uw rekening

Via 'Mijn Rekening' op www.comfortcard.nl, kunt u op elk gewenst moment zien wat uw bestedingslimiet, openstaand saldo en besteedbaar bedrag is. Ook ontvangt u na elke aankoop boven de €50,- een brief met daarin de bevestiging dat u met de Media Markt Comfort Card betaald heeft. Wel zo overzichtelijk!

Wanneer terugbetalen?

U kunt ervoor kiezen om het gehele bedrag in één keer over te maken vóór het verstrijken van de uitgestelde betalingsperiode van 12 maanden. Heeft u het volledige bedrag nog niet voldaan na 12 maanden? Dan betaalt u het (rest)bedrag in maandelijkse termijnen terug. Er wordt dan rente in rekening gebracht.

Wel uitgesteld betalen, maar liever geen Media Markt Comfort Card?

Dat kan. Als consument bent u uiteraard niet verplicht om de toegezonden Media Markt Comfort Card te gebruiken. U kunt contact opnemen met de afdeling Klantenservice van Santander Consumer Finance, wanneer u geen gebruik wilt maken van de kaart.

Contact

Voor meer informatie over uitgesteld betalen en uw Media Markt Comfort Card, kunt u kijken op www.mediamarkt.nl of u kunt contact opnemen met de afdeling Klantenservice van Santander Consumer Finance op telefoonnummer