Kan iemand mij helpen met het vinden naar de juiste driver?

Hallo,

ik heb mijn computer geformatteerd en ben van vista weer naar xp gegaan. Nu ben ik een aantal drivers kwijt. De meeste had ik opgeslagen op mijn extern harde schijf. Ik kan op dit moment niet via de kabel op internet. Als ik bij apparaat beheer kijk staat er een gele vraag teken bij Ethernet-controller, PCI device en SM- buscontroller. Nu lijkt het mij dat ik hiervoor drivers nodig ben. Kan iemand mij helpen? Kan ze nergens vinden.

Moederbord: MSI: MS - 7390 ver 1.0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter ga je windows 7 of 8 gebruiken, heb je bijna nooit problemen met drivers.

Antwoorden (2)

Als je op de site van MSI.com jouw moederbord intypt wordt je verwezen naar type: K9N SLI V2.

HIervoor zijn een flink aantal drivers te downloaden. Maar de meeste die jij noemt, hebben volgens mij te maken met de chipset. Dus als je daar de driver voor installeert zou het meeste al gerepareerd moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ethernet ctrl is een geïntegreerde RTL82xx.
Zoek op je externe hdd naar een file die NVIDIA_MCP65_System_XP_MB.zip heet of die een gedeelte van de volledige benaming bevat zoals MCP65 of NVIDIA_MCP65 of dergelijke.

Deze file bevat volgende drivers :
Eth Driver
SMBus Driver Installer
IDE SataRAID Driver
IDE SataIDE Driver
RAIDTOOL Application
Display Driver
SMU

Indien je deze niet kan vinden kan je nog altijd op zoek naar een file dir de originele interface referenced ttz RTL8211.