Ipad 2 update geeft een fout ios6. Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

De Ipad doet niks meer en wil hem weer terug zetten naar de oude versie of gewoon de goede nieuwste versie erop zetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Verbinden met iTunes en daar de reservekopie terugzetten. Als je daarna weer iOS 6 wilt, updaten via iTunes en USB-kabel erin laten totdat iOS 6 er helemaal opstaat. Het kan zijn dat ie weer je reservekopie moet terugzetten. Dit hoort dan zo! Je bent dan niks kwijt!