Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan een afbeelding wel kopiëren, maar als ik hem vervolgens wil plakken kan ik dat niet als optie aanklikken. Wat doe ik fout??

Ik heb al geprobeert om mijn laptop opnieuw op te starten en het programma waarin het plaatje staat eerst te sluiten voordat ik het ergens wil plakken, maar dat werkte allemaal niet. Ik heb windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan zo niet zien waarom je je plaatje niet kunt plakken, control-C en daarna control-V geprobeerd? Als niets helpt is er de mogelijkheid van "Print screen" Dit is een toets op je toetsenbord (print scrn) daarmee maak je een 'foto' van je beeldscherm. Je zult dan wel de randen van de 'foto' nog moeten bijknippen om je plaatje over te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn 2 dingen die fout kunnen gaan.
1. Er wordt niets gekopieerd, dan valt er ook niks te plakken.
2. Het programma waar je in wilt plakken staat dat helemaal niet toe, niet op die plek of niet met dat soort klemborddata.

Om te zien of 1 het probleem is, zou je in een ander programma moeten plakken, Paint bijv. Werkt dat wel, dan weet je dat er iets op je klembord staat. Lukt dat ook niet, dan gaat het kopiëren fout. Programma/website staat het niet toe, of (misschien) je hebt te weinig geheugen. Probeer eens (als het plaatje van een website komt) om met rechts-klik de afbeelding te bewaren op het bureaublad. Dan kun je zien wat voor soort bestand het is en of je met dat bestand misschien toch nog verder kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding