Hoe zet ik films over op mp4 bestand zodat ik ze op een iPad kan bekijken? Met een video converter? Hoe werkt dat?

Ik heb een gratis video converter gedownload. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Welke converter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heet 'AVC'. http://www.any-video-converter.com/products/mac_video_converter_freeware/
Ritsuka
11 jaar geleden
Probeer eens de iPad app Flexplayer. Kun je alles mee afspelen, zonder converten.

Antwoorden (1)

Freemake videoconverter kun je grstis downloaden op internet, het programma zelf is ook gratis en is heel overzichtelijk. Je kunt er zowat alle vormen van audio en video omzetten, beneden in het scherm staan alle opties, zoals android, mp4, dvd, bluray, avi, apple enz enz enz! Ik ben zelf geen computer wonder, en heb er veel plezier van ! Succes!