Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Games doen het niet meer op Windows 7 (32-bits) PC?

Mijn pc heb ik bijna 2 jaar en heb alle games kunnen spelen. Maar toen deden ze het op een of andere manier niet meer.

Had toen aantal keren opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Nu heb ik de pc met een Windows 7 cd hem opnieuw geinstalleerd. Maar ook dat helpt niet...

Als ik bijvoorbeeld GTA San Andreas (die ik geinstalleerd heb) wil opstarten staat er een beginscherm en daar mankeert niks aan. Als ik op play klik hoor je de pc laden en naar enkele seconden stopt hij.

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Groeten,

Jonathan H.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Als je de games wel hebt kunnen spelen dan is het vaak en kwestie van de goeie videokaart driver etc
heb je alles wel geupdate ook de juiste driver etc ? daarmee is vaak ook dirext x bij inbegrepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dirext x gedownload, maar ik weet niet waarmee ik het bestand moet openen.. Ik weet niet of ik de juiste driver heb. Kan het niet vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Probeer eens je DirectX te updaten, waarschijnlijk helpt dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing