Hoe zet ik geld op paypal?

Als het goed is heb ik nu mijn bankrekening gekoppeld aan mijn paypal account.

Echter staat er nu dus nog steeds dat mijn paypal account 0 euro heeft.

Hoe voeg ik geld toe aan mijn paypal account, en hoelang duurt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoeft niet, het kan rechtstreeks van je bank af. Heb je de rekening bevestigt met die bedragen die gestort worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb de 2 kleine bedragen bevestigd, maar wat nu? Ik kan even niet vinden hoe het werkt. Ik ben zelf echt een leek met PayPal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu werkt het gewoon vanzelf. Bestel maar eens wat ;)

Antwoorden (1)

Als je paypal-account gekoppeld is aan je bankrekening, hoeft er geen saldo op te staan. Als je nu iets betaald met paypal, wordt het automatisch aangezuiverd vanuit je bankrekening. De betaling vindt gewoon instant plaats. Pas wanneer je geld ontvángt via Paypal, komt er een tegoed op te staan.

Alleen wanneer je paypal zonder koppeling met je bankrekening aanmaakt (kan dat nog ? Vroeger was dat in elk geval standaard) moet je zelf zorgen voor saldo, en dat deed je via je bank.

Toegevoegd na 3 minuten:
Paypal is eigenlijk een soort 'tussenstation' waardoor je over de hele wereld instant kunt betalen, zonder verdere bureaucratie en rompslomp of bijkomende kosten. Ja, er zijn wel Paypalkosten, maar die zijn voor de verkoper, en lang niet altijd berekenen ze die door.