internetbureau levert niet waar ik voor betaald heb alleen een template! De site is dus gewoon leeg,hoe krijg ik snel mijn geld terug?

ik heb 4017 euro betaald!! en hier heb ik alleen een template voor niets meer. ik zou een gratis facebook pagina, een gratis logo(die heb ik wel) tv-advertising,huisstijl zonder drukwerk! Ik heb alleen een logo en lege website,had ik zelf kunnen doen het is gewoon een template. k heb deze man laten weten en nu heeft hij de zogenaamde samenwerking afgeblazen, neemt niet op en verandert op afstand mijn e-mails die via zijn account binnen komen omdat hij dus eigenaar is en blijft van mijn site. er is nog een gedupeerde,maar dit is zo ongelooflijk dat iemand anderen zo naait !!! Help wat kan ik doen wat moet ik doen, kijk anders zelf ff op mijn site
www.majesticlady.nl

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou ze in gebreke stellen, en per aangetekende brief een deadline stellen dat ze alles alsnog leveren, en anders teruggave van het geld. Als je onrechtmatig toegang krijgen tot je mailbox, verander het password en gekoppelde mailadressen aan het account per direct.

hoi Maria 35, Ik heb even op je link gekeken naar je webshop. (want dat is het in feite) Ik begrijp uit je korte verhaal dat je dit webshop ontwerp hebt aangeschaft via een internet ontwerpbureau en dat dit je een aardige duit heeft gekost. Verder zeg je dat je alleen een lege website (template) hebt gekregen. Eerst maar het volgende. Webshop sites zijn in principe altijd leeg. Het ontwerp bestaat meestal uit een glossy header en verder alle benodigde onderdelen die nodig zijn om een volwaardige winkel van het geheel te maken. Daarin zijn begrepen de mogelijkheid van veilig bestellen door de klant en veilig betalen, privacybescherming (cookies) en het winkelaanbod. Voorzover ik de site heb bekeken voldoet deze volledig daaraan. Alleen, alle benodigde informatie om de webwinkel vol te maken moet je zelf nog invoeren. Zo moet je zelf je Algemene Verkoop en Leveringsvoorwaarden in de betreffende rubriek plaatsen, foto's van de te verkopen artikelen of diensten maken met de omschrijvingen en prijzen daarbij en op de website zetten, je aanbiedingen erop zetten en je betalingsmogelijkheden (bank, ideal, contant enz.). Kortom, alles wat nodig is om de webshop volledig, attractief en operationeel te maken. Dit zijn zaken die onder de verantwoordelijkheid van de webshopeigenaar (jij dus) vallen en niet onder die van het ontwerpbureau. Als het goed is heb je van het bureau ook de instructies ontvangen hoe je dit allemaal moet doen. De website is in de lucht dus is de hosting ook al geregeld. Voor het gebodene (website MajesticLady) is de prijs m.i. niet te hoog. De website is compleet, ziet er gelikt uit, heeft mogelijkheden voor Personal Membrance, kan klant intensieve communicatie aan en heeft alles in zich om bij te dragen aan een succesvolle hairdressing formule. Promotie via Facebook kan je het beste zelf doen. Maak daarvoor gewoon een Facebook pagina aan en link je website met en vanaf je facebookaccount. Dit is altijd gratis. Tv-advertisement zag ik ergens in je klacht staan. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Spotjes op de STER? Als het internetbureau dit in je contract beloofd heeft dan moet het zich daaraan houden. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit in die prijs inbegrepen is. 25 seconden STER reclame kost minstens 4000,- euro. Kortom, je site is in de lucht.. maak er dan ook gebruik van. Vul 'm in en maak er een succes van. Dat kan alleen jijzelf. Je bent echt niet genaaid met deze site. De bekendheid eraan geven is jouw taak.

Hallo Maria35, Het ziet er naar uit dat je bedrogen bent. Google eens op "PrestaShop", dat is het programma waarmee jouw webshop in no-time in elkaar gezet kan worden. Er is al een professionele website-ontwikkelaar, die het voor je doet voor nog geen €1000,00. Ik denk zelfs dat je het zelf ook voor elkaar had kunnen krijgen en dan had het je bijna niets gekost. Als je wilt weten welke mogelijkheden je hebt kun je het beste deze vraag stellen op het Juridisch Loket: http://www.juridischloket.nl/ Veel succes, Dutchera

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100