Wie weet er iets van een izon web camera?

Een izon is een web camera die je alles laat zien op je iPhone en iPad. Zo werkt hij als een babyfoon en beveiligings camera.kan iemand mij vertellen of deze ook goed werkt als ik buiten berijk ben van mijn wifi of netwerkwerk.en hoe hij werkt in het algemeen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De camera verbind zich met jou wifi netwerk, en vervolgens kan je met jou ipad m.b.v een gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en de camerabeelden live bekijken. de camera kan ook video's rechtstreeks naar youtube uploaden. Dus stel dat je thuis bent ingelogd maakt hij gebruik van je lokaal netwerk, als je op een andere wifi netwerk zit of via 3g dan worden de beelden over het internet naar jou ipad gestreamd