Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pc Probleem Hoe fix ik dit?

Ik had mijn pc gekocht en hij werkte helemaal perfect maar ik had iets gedaan dat hij vreemd deed dus ik heb mijn cd van Windows 7 erbij gehaald en dus op de pc Windows 7 geïnstalleerd (Vooraf zat er ook Windows 7 op)
maar nu is hij vrij traag wat niet hoort want er zit in:

Intel i7 2600 3,4 ghz

8gb ram

1 TB Hardeschijf (opgesplitst in 2 harde schijven van 500 gb)

Maar licht dit nu aan dat er niet de goede drivers op zitten die er standaard natuurlijk op zaten of licht dit aan het bestuuringssysteem want dit is een anderen versie genaamd:
Windows 7 Hunter Ultimate 1.6 Back2Basic

Graag zal ik dit probleem snel willen oplossen

Gr

-Boyd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
492

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voelt de pc algeheel traag aan dan zijn het de chipsetdrivers (die worden meestal automatisch geinstalleerd tegenwoordig). Als ie alleen sloom is tijdens games, dan zal het liggen aan de videodrivers. Dat andere besturingssysteem is bedoeld voor hardcore gamers/overclockers, dus die hoef je in principe niet te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit komt waarschijnlijk doordat je de drivers niet hebt geinstalleerd van bv je moederbord of videkaart. Als je dat al wel hbt geinstalleerd dan kan het aan de besturingssysteem zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding