Is er een programma die alle sites die je bezocht hebt altijd registreerd ?

Is er een programma die elk site die je hebt bezocht registreerd en dat je die later terug kan bekijken en waarmee je ook sites kan blokkeren zodat je er niet op kan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat bestand kun je heel makelijk vinden dat heet geschiedins en registreer alle sites die je bezoekt. Kijk maar bij het sterretje op je scherm
11 jaar geleden
Om een website te herbezoeken zoals hij in werkelijkheid is kan je het best de ingebouwde geschiedenisfunctie van je eigen browser gebruiken.

Wil je de website kunnen bekijken zoals hij was tijdens je laatste bezoek kan je 'm best lokaal opslaan met bijvoorbeeld: www.httrack.com/

Of je gebruikt de wayback machine, maar die oplossing werkt bij mij niet zo goed.

Wil je websites blokkeren dan passeer je je dns-server door in je hosts-file (%Systemroot%\System32\Drivers\Etc) een verwijzing naar dat webadres te zetten naar bijvoorbeeld je eigen computer: 127.0.0.1

Wil je bijvoorbeeld de website van google niet kunnen bereiken dan tik je onderaan je hosts-file:

127.0.0.1 www.google.com

Als je dan in je webbrowser naar www.google.com zal zoeken zal je webbrowser denken dat deze website zich op je eigen computer bevindt, het zal natuurlijk niet gevonden worden.