Hoe kan ik het beeld op mijn computer weer goed krijgen?

Ik heb op mijn pc per ongeluk op volledig scherm gedrukt (wat niet de bedoeling was). Nu zie ik niet gelijk de adresbalk van de site, behalve als ik naar boven scrol. Hoe kan ik dit weer ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord. Het probleem is verholpen gelukkig!
Met vriendelijke groet

Het beste antwoord

Klik op F11 als je in Internet Explorer bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord, want het heeft geholpen.
Met vriendelijke groet,

Andere antwoorden (1)

Rechts onder in beeld zit ergens een knop waar je je beeldscherm kan terug brengen naar 100% of een andere gewenste maat. "Beeldformaat aanpassen" staat er als het goed is bij.