Bij aanschaf van een Blackberry kan ik daar m'n huidje abonnement voor gebruiken? Of moet dat speciaal een Bb abbo zijn?

Ik heb nu een iPhone en wil graag weer een Blackberry kopen.. Maar heb ik dan speciaal een Blackberry abonnement nodig of kan ik me huidige abonnement gewoon blijven gebruiken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet, je zult een speciaal bb abonnement moeten hebben. Een bb abonnement is ook duurder dan een Iphone abonnement. Standaart scheelt het zo een 10,- euro per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon even bellen met je phone compagny dat kunnen ze zo omzetten, geen probleem.
Even in het kort. Bij BB heb je het zogenaamde pingen waarmee je kunt communiceren met andere BB gebruikers dit zit apart in het abbo opgenomen aangezien dat via een eigen server gaat dus als je de BB optimaal wil benutten ff het abbo laten aanpassen.